Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2010

new year, άτε να δούμεν..

My dear diary,
Είμαι λίγο (λέμεν τώρα) ζαλισμένη αλλά μεν το πεις πούποτε pls! Πρώτη του χρόνου τζε ήδη εμεθύσαμεν, ετραγουδήσαμεν, μιά χαρά, πέρκιμον πάει έτσι ούλλος ο χρόνος, με καλή παρέα και καλά τραγούδια..τζε έναν ταίρι, να χαρείς θεγέ μου (που λεν τζε στην αίγια), διότι νομίζω εν τζαιρός έννεν; pls..pls!!!! I'm bored, θέλω έναν πλάσμαν ρε παιδίν μου να χαρεί με την χαρά μου, να του πώ τον πόνο μου, να εν δίπλα μου τελοσπάντων τζιαί οί με τον τρόπον που εν οι φίλοι μου..καταλαβαίνεις τι εννοώ, έννεν;
Α, τζιαι όσον αφορά τα new year resolutions, θα προσπαθήσω (χωρίς ελπίδα μάλλον), να επιβληθώ επιτέλους της αναβλητικότητας μου τζιαι να γίνω τζιαι γώ έναν πλάσμαν κανονικόν, που εν πρέπει να φτάσει στο αμήν ώσπου να αποφασίσει να κάμει κάτι που έπρεπεν που τζιαιρόν, να μεν βουρώ πάντα (μα πάντα) να προλάβω προθεσμίες τζιαι τέλοσπάντων μα κάμνω τις δουλειές μου στην ώραν τους, να ξεφορτωθώ τούντα έξι κιλά που μου εκάμαν επίσκεψη πριν κανένα τρίμηνον τζιαι εν λαλούν να φύουν, τι άλλο; Τίποτε, κατά τα άλλα είμαι τέλεια!!!
Aτε καλόν Πάσκαν να φτάσουμεν, με υγεία προπαντώς τζιαι...you know θεγέ μου είπαμεν τα εμείς!!!!
Love,
Sylvia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου